MEDVETEN BALANS FÖR ALLA - EN ENKEL ÖVNING!

lördag 21 maj 2016

Kurt Sjöberg

Kära Rotary-vänner,

Vid fredagens lunch (2016-05-20) deltog 11 medlemmar och tre gäster. Inkommande assisterande guvernören Elisabeth Norrby var också gäst. Elisabet Kearsley presiderade i min frånvaro som ordförande då jag var frånvarande på grund av förkylning...

Nästa vecka:

En spännande och för klubbens medlemmar givande programpunkt är ego-föredragen. Nu har turen kommit till klubbens IT-ansvarige, Henry Cardona, att genomföra sitt ego-föredrag.

Välkomna!

Kurt Sjöberg
President

Inger Laninge, organisationskonsult vid Stockholms Tingsrätt pratade om ”Medveten balans för alla - en enkel övning”

Inger är även konsult i GestaltPartner Consulting AB sedan 2010 - seniora och mycket erfarna konsulter inom bl.a. organisations- och ledarskapskonsulttjänser, såsom konflikthantering, grupp- och individutveckling, utbildning.

Källa: www.gpconsulting.se