Resa till Rotary Convention i Hamburg

söndag 16 september 2018

Ann O Andersson

Nästa år tar Rotary Convention plats i Hamburg och vi har en fantastisk möjlighet att ta del av ett imponerande program och träffa andra Rotarianer från världen över. Speciellt till detta tillfälle har vi tagit fram ett erbjudande med bokat flyg och hotell för att göra det så enkelt och roligt som möjligt att resa tillsammans.

Direktflyg med SAS: Stockholm Arlanda - Hamburg tur & retur: 2.6.-5.6 2019:

Avresa 2.6 kl.08.00 ankomst kl. 09.35

Hemresa 5.6 kl. 18.55 ankomst kl. 20.25

Vi bor på Hotell Motel One Hamburg Alster 3+*med frukost inkluderad:

Motel One Hamburg-Alster är ett enkelt, trevligt 3+* hotell i distriktet St. Georg i Hamburg och endast 1 km/10 minuters promenad från Außenalster sjön. Det är ca 3,6 km till Hamburg Messe & Congress där Rotary Convention äger rum.

T-banestationen Lohmühlenstrasse ligger 50m. från hotellet och det är endast ca. 1 km från T-Centralen.

Rummen är modernt inredda, har luftkonditionering, gratis Wi-Fi och platt-TV med satellitkanaler.

Utökat antal platser: Uppdaterat erbjudande from 26.11.2018:
Pris för flyg och boende:

8.300 per person i delat dubbelrum för 2 personer

Tillägg för enkelrum: 1.800 kr.

AVBESTÄLLNINGSSKYDD:

Avbeställningsskydd erbjuder vi de som önskar boka till det och vi samarbetar med Europeiska ERV.
Det måste bokas senast 48 timmar efter det att ni bokat, så enklast att lägga till samtidigt som vi bokar:

BETALNINGSVILLKOR:

Du behöver inte betala hela summan nu:
Vid bokningskonfirmation betalas 50% av kostnaden till BG: 5080-9870

Slutbetalning av resterande summa görs senast den 21.12.2018 till ovan angivet BG.

Vid avbokning återbetalas inte redan betalda summor om ni inte har bokat till avbokningsskydd med ERV – se ovan.

Anmälan och registrering till konventet: Tips: Fram till den 15.12 är det ett lägre pris.

Detta behöver ni registrera var och en själva och görs på denna länk:  http://www.riconvention.org/en/hamburg/register

Transporter från och till flygplatsen liksom till mässan: Sker på egen hand.

Bokningsmöjlighet är utifrån tillgänglighet:

Observera att vi har ett begränsat antal rum och flygstolar att tillgå, så återkom snarast om ni vill säkra er plats på denna trevliga resa tillsammans med Rotary-kollegor.

Maila mig: Namn, adress, mobiltelefon-nr och om ni önskar avbeställningsskydd.

Med vänlig hälsning,

Ann O Andersson