Inbjudan Lucia 2023

torsdag 14 december 2023 11:45-13:00, Odd Fellow-huset, Västra Trädgårdsgatan 11 A, 111 53 STOCKHOLM, Sverige
Organisatörer:
  • Vilhelm Höök

Välkomna till 2023 års Julbuffé

med Luciatåg från Kungsholmens musikklasser

Stockholm Västra Rotaryklubb bjuder in oss och övriga klubbar, som träffas på Odd Fellow, att delta i 2023 års julbuffé med luciatåg från Kungsholmens musikklasser den 14 december klockan 12.00.

Denna aktivitet ersätter vårt veckomöte dagen därpå den 15 december och kan verkligen rekommenderas. Det brukar bli en härlig julstämning på Odd Fellow när alla klubbarna möts.

Elever från Stockholms Musikgymnasium bjuder även i år på ett fantastiskt och stort Luciatåg innan vi tar oss an Björn Widells traditionsrika och uppskattade julbord.

Priset för julbuffén är endast 530​ ​kronor inklusive lättöl och vatten. Vin, starköl och snaps hämtas separat och betalas vid utgången efter lunchen.

Anmäl er som vanligt i Polaris dock att senaste anmälningsdag är 8 december.

OBS att luciatåget anländer klockan 12.15. Vi intar våra platser senast klockan 12.00.

Registrering

Tidsfristen för registrering har passerat