Årets första AW 9/3!

torsdag 23 februari 2017

Lena Linn

Bästa klubbkamrater!

Nytt år, nya möjligheter och många tillfällen att ses! Dags för säsongens första AW. Snart har vi oxveckorna bakom oss och vad är väl då bättre än att fira det med att ses efter jobbet , före middagen. Vi fortsätter upptäcka vårt Stockholm och vi föreslår nu en favorit i repris; Haymarket, Scandics nya hotell beläget i det gamla anrika PUB-huset.

När?  Torsdagen den 9 mars från kl 17.00. Var? Vi ses på Bar Americain...

Vi ses på Bar Americain, som ligger direkt till höger efter entrén. Vi lär inte bli ensamma, så du som kommer först, var bussig och håll några platser! Meddela oss gärna att du kommer så kan vi hålla utkik efter dig. Ta gärna med en vän eller två eller varför inte tre, stanna så länge du har lust! Ju fler vi är desto roligare blir det.

Kan vara värt att notera våra telefonnummer om vi inte skulle hitta varandra i folkvimlet.

Varmt välkomna!

Lena (070-620 86 48) och Marianne (076-645 48 00) Klubbmästeriet